大頭日誌

頭大如斗, 智商照舊

姓名:
位置: 東涌, Hong Kong

一個三十歲, 結婚不久又正在搵緊自己人生目標的人. 家人很需要我. 我也很需要他們. 朋友唔係好多也唔係成日見, 不過個個都係好朋友. 工作上冇什麼機心, 所以做來做去都係得個做字.

星期日, 8月 20, 2006

Chu’s Cuisine

擒晚去左東涌一間叫Chu’s Cuisine 的意法菜館食dinner. 其實我同我的內人是看到報紙的報導才去試下(我地住東涌嘛), 報紙話個廚師阿ling今年二十歲. 但已經在十八歲那年贏取香港國際美食大獎西式熱盤組銀獎,成為最年輕的得獎廚師. 報導看這裡

間菜館的裝修好簡單, 不過好舒服. 阿ling在廚房探頭出來和我們打招呼. 不過佢夜媽媽都仲帶住幅黑超. 都幾型. 哈

點了兩個set dinner. 是羊架同魚(唔記得是什麼魚了….hehe). 味道很好. 不過最impressed是佢地好認真的做菜, 從菜的賣相同隻碟是先弄熱才上菜就知. 連d配菜都不馬虎. 今餐味道又好又食得舒服. 我同內人仲詳談了很久對很多事的看法才走. 好耐冇試過呢…

當好多二十歲的年輕人晚晚蒲天光, 唔知自己做mud. 只識吃渴玩樂, 一身卡數的時候. Ling 已經知道自己的興趣, 全力以赴. 做出成績, 實在令我都自愧不如.
這些咁有為的青年人應該要支持下呢, 所以我決定下個星期約多d friends 再去.

地址﹕東涌上嶺皮村9號A地鋪
電話﹕2988 1323

唔識去?唔緊要, 東涌地車站有專車接送呢. 不過要記住帶多d cash. 佢地唔收card o家.

0 Comments:

發佈留言

<< Home